Impact savaitės paskutinės dienos!
NET 38% NUOLAIDA UŽSAKYMAMS* | KODAS: IMPACTLT
TIK PROGRAMĖLĖJE: NET 40% NUOLAIDA UŽSAKYMAMS* | KODAS: APPLT

Kai jaučiatės stiprūs, jaučiatės galingi. Ir tada esate nesustabdomi.

Patapk stipresniu

Kai jaučiatės stiprūs, jaučiatės galingi. Ir tada esate nesustabdomi.

Gaukite visus reikalingus ekspertų patarimus, kokius papildus vartoti, kada juos vartoti, taip pat rekomendacijas, kaip galite stiprinti jėgas kiekvieną dieną.

Kas yra jėgos treniruotės?

Panagrinėkime jėgos treniruotes ir jų esmę. Pagrindinis dėmesys skiriamas ne raumenų, o jėgos stiprinimui. Taip, pakeliui priaugsite šiek tiek raumenų, bet tai nėra pagrindinis tikslas.

Stiprybė naudinga atliekant visus pratimus ir kasdienėje veikloje, be to, ji padeda palaikyti gerą kūno judėjimą senstant.

Kai galvojate apie jėgos treniruotes, tikriausiai galvojate apie štangas, hantelius ir treniruoklius. Tačiau tai ne vienintelis būdas stiprinti jėgą.

Try something different like bodyweight exercises and callisthenics or grab some resistance bands and try out TRX machines. Shake up your routine and find enjoyment in what you do.

Whichever way you choose to build strength, just remember how important it is to keep challenging your muscle. One of the best strategies to do that is with progressive overload. You’ll see progress by increasing the demands on your muscle each time, like adding weight, adding reps, or adding to the time that your muscle is placed under tension.

Jėgos treniruočių privalumai?

Kodėl mityba yra svarbi?

Mityba yra tai, kas maitina organizmą, kad jis galėtų atlikti pratimus, ir padeda organizmui atsigauti. Baltymai yra svarbi makroelementinė maistinė medžiaga, kartais vadinama maitinamąja medžiaga. Gerai ištirta, kad baltymų valgymas ar gėrimas po fizinio krūvio pagerina jėgos ir ištvermės pratimų rezultatus.

Baltymai prisideda prie raumenų masės augimo ir palaikymo, kaulų būklės palaikymo, be to, jie padeda atkurti raumenų skaidulas, kurios galėjo būti pažeistos per fizinį krūvį.

Taip pat svarbu atsižvelgti į tai, iš kur gaunate energijos, kai sportuojate. Angliavandeniai yra labai svarbūs raumenims formuoti, nes jie suteikia energijos treniruotėms ir papildo glikogeno atsargas, padeda greičiau atsigauti. Jie taip pat palengvina raumenų augimą ir atstatymą, nes skatina maistinių medžiagų patekimą į raumenų ląsteles, išsiskiriant insulinui.

Esame čia tam, kad būtų paprasta rasti tinkamus produktus, padėsiančius sustiprėti.