HELOVINO IŠPARDAVIMAS - IKI 60% NUOLAIDOS! KODAS NEREIKALAUJAMAS.
PAPILDOMA 5% NUOLAIDA! KODAS: EXTRALT

Sveiki atvykę į Persirengimo kambarį.
Vieta, kurioje vyksta potreniruotiniai pokalbiai.

Mūsų psichologinė savijauta yra lygiai tokia pat svarbi kaip ir fizinė. Tačiau mes žinome, jog kai kuriuos sunkumus yra sunku pamatyti.
Persirengimo kambarys yra skirtas suburti mūsų bendruomenę, pasidalinti istorijomis, kartu pasijuokti bei nusimesti nuo pečių tai, kas mus slegia.
Mes esame čia, jog padėtume palaikyti Jūsų gerą savijautą bei sporto tikslus kiekviename žingsnyje, kadangi kartu mes esame stipresni.

2.75€ AUKA NUO KIEKVIENOS „STRONGER TOGETHER“ GERTUVĖS BUS SKIRTA PSICHOLOGINĖS SVEIKATOS FONDUI

Kiekvieną kartą įkraudami savo kūną, nepamirškite įkrauti ir savo minčių.

Mes sukūrėme gertuviųų kolekciją, skirtą Pasaulio psichinės sveikatos dienai (spalio 10 d.), kuri atspindi pozityvumą, ramybę, jėgą bei atsigavimą. Bendra problema yra perpus mažesnė. Būtent todėl mes paaukosime EUFAMI 2.75€ nuo kiekvienos „STRONGER TOGETHER“ parduotos gertuvės, jog galėtume padėti paremti daugiau žmonių, kurie susiduria su psichologinėmis problemomis.

Kartu mes stipresni.
PIRKTI IR PAAUKOTI

„Stronger Together“ plaktuvės

Persirengimo kambarys, epizodas nr. 1 - Emelye Dwyer

Neįtikėtinai atvirame ir galingame interviu ši sportininkė dalijasi savo kovomis su psichinės sveikatos problemomis bei apie tai, kaip ji naudoja savo patirtį norėdama padėti kitiems.

DUK
Savimi rūpintis yra itin svarbu, tačiau kartais mes neturime visų reikalingų atsakymų, todėl mes atsakėme į keletą klausimų, kurie gali kilti susiduriant su psichologinėms problemoms.

1 iš 4 žmonių per savo gyvenimą patiria psichologinės sveikatos problemas (šaltinis: „World Health Report, WHO, Geneva, 2001“).


Būtent todėl yra svarbu užtikrinti, kad atsivertumėte ir pasikalbėtumėte su patikimais žmonėmis, jei turime susirūpinimą dėl savo ar kitų psichologinės būklės, kadangi yra nemaža tikimybė, jog Jūsų pažįstamas ar artimas žmogus, taip pat patiria šias problemas bei rūpesčius.


Svarbiausias dalykas yra pasikalbėti su žmogumi, kuriuo pasitikite. Nesvarbu ar tai būtų draugas, ar šeimos narys, kolega, ar palaikymo linijos darbuotojas.


Tai taip pat gali padėti surasti daugiau informacijos apie tai, ką patiriate, padėti pamatyti savo būseną iš daugiau perspektyvų bei gauti reikiamos pagalbos bandant tai išspęsti.

Viskas priklauso nuo turimo ryšio su šiuo žmogumi. Puiki pradžia būtų parodyti savo palaikymą ir leisti jiems žinoti, kad esate tas žmogus, su kuriuo jie gali pasikalbėti, kai to labiausiai reikia. Taip pat galite atsargiai juos paskatinti pasikalbėti su specialistu, kuris suteiks tinkamos pagalbos.

  • Palaikykite ryšį, kalbėkite apie savo jausmus ir kreipkitės pagalbos.Nėra nieko geriau, nei pasikalbėti su kitu žmogumi akis į akį, pasidalinti kaip jaučiatės, kokios mintys Jūsų galvoje, tačiau tai ne visuomet įmanoma.

Todėl pasistenkite palaikyti ryšį su draugais, šeima ar kolegomis. Paskambinkite jiems, nusiųskite laišką ar tiesiog parašykite jiems internetu.

Stenkitės palaikyti bendravimą, ypač, jei jaučiate, jog susiduriate su problemomis. Kalbėjimas apie savo jausmus gali padėti palaikyti geresnę psichologinę būklę bei lengviau padėti kreiptis pagalbos.

Taip pat, jeigu jaučiate, kad negalite atsiverti šeimai ar artimiesiems, galite kreiptis į profesionalus, kurie Jums padės.


  • Išlikite aktyvūs.Reguliarus sportas gali būti reikšmingas dalykas, siekiant palaikyti gerą psichologinę būklę, taip pat padeda smegenų veiklai ir gyvybiškai svarbiems organams. Mankštos taip pat padeda geresniam miegui, susikoncentravimui dienos metu, pasitikėjimui savimi bei geresnei visapusiškai savijautai.


  • Tinkamai maitinkitės.Kaip ir visiems kitiems organams Jūsų kūne, smegenims reikia sveiko ir subalansuoto maisto, padedančio gauti reikiamas medžiagas, vitaminus bei mineralus, padedančius geriau jaustis ir išlikti sveikam. Visada stenkitės prisiminti, kad subalansuota mityba yra naudinga ne tik fizinei, tačiau ir psichologinei būklei bei sveikatai.


  • Alkoholį vartokite atsakingai.Alkoholį dažnai vartojame dėl skirtingų priežasčių: šventėse, susitikimuose su draugais ir t.t. Kai kurie iš mūsų alkoholį vartoja siekdami pakeisti savo nuotaiką, kai jaučiasi vieniši, tačiau šis poveikis gali būti tik laikinas ir nenaudingas būdas, norint pasijausti geriau. Kai alkoholio poveikis baigiasi, imate jaustis dar blogiau dėl to, kaip tai paveikė Jūsų smegenis bei kūną.

Kai alkoholio poveikis baigiasi, imate jaustis dar blogiau dėl to, kaip tai paveikė Jūsų smegenis bei kūną.


  • Darykite pertraukas.Nesvarbu ar tai 5 minučių pertrauka tarp namų tvarkymo, išėjimas pasivaikščioti ar savaitgalis atrandant naujas vietas. Mums visiems reikia poilsio bei laiko sau.


  • Darykite kažką, ką mėgstate.Visi turime kažką, ką dieviname daryti, veiklas, kurioms galime atsiduoti. Ar galbūt yra kažkas, ką mėgote daryti praeityje? Kad ir kas tai bebūtų, mėgavimasis tuo gali sumažinti stresą.

Taip pat, jei Jums tai patinka, yra didelė tikimybė, kad esate geras tame ir tam tikri pasiekimai gali padėti pakelti savivertę.


  • Priimkite tai, kas esate. Žinome, kad pasakyti yra lengviau, nei padaryti. Todėl norime Jums priminti, kad visi esame skirtingi. Nėra jokio kito tokio, kaip Jūs. Esate unikalus/i bei išskirtinis/ė. Ir yra daug sveikiau pripažinti save tokį, koks esate, nei norėti tapti kažkuo kitu.

Jauskitės gerai dėl to, koks/ia esate, nes tai gali paskatinti Jus išmokti kažko naujo, aplankyti naujas vietas ar susirasti naujų draugų. Tinkamas savęs vertinimas gali padėti, kai gyvenime iškyla sunkumų. 

· Palaikykite ryšį su draugais ir šeima.


· Išlikite aktyvus, valgykite sveiką ir subalansuotą maistą.


· Supraskite, kad gali tam tikru metu gali būti sunku, todėl pasidomėkite apie streso mažinimo technikas.


· Pasistenkite nesijaudinti ir nepriimti skubotų sprendimų ar prielaidų apie pandemiją ir įsitikinkite, kad visa Jūsų rasta informacija yra iš patikimų šaltinių.